Boken om HOPP

Bor du i Skellefteå kanske du fått Boken om HOPP i din brevlåda! Hopp är något som jag tror vi alla behöver en extra dos av i dessa tider då vi matas med så många negativa nyheter i medierna. Om du läser boken och skulle vilja veta mer eller har frågor så ta gärna kontakt via hemsidan, messenger eller genom att ringa pastor Elisabeth Strand på numret som finns på kortet som följde med boken. Under juli månad har vi inga Gudstjänster eller smågrupper igång, men i augusti startar vi upp med ny kraft och inspiration. Förutom Gudstjänster på söndagar blir det under veckorna bibelstudier och Alpha – en grupp för dig som vill veta mer om kristen tro. Vi önskar dig en fin fortsättning på sommaren och hoppas vi ses i augusti! Varmt välkommen till Rosa Kyrkan och vår gemenskap. Gud välsigne dig!