Sommarandakt i församlingsvåningen

Sommarens första andakt samlas vi en trappa ner i kyrkans församlingsvåning.

Gunn Holmbom och Annci Lundmark ansvarar denna söndag. Efter andakten blir det en utflykt till hälsans trädgård för de som önskar. Ta med fikakorg och gärna bil om du har för samåkning.

Välkommen till Rosa Kyrkan!

Foto: Elisabeth Wiklund